نرم‌افزار erp در مشهد

شنبه 03 شهریور 1403 توسط
نرم‌افزار erp در مشهد
محقق (دیجیتال مارکتینگ)
| هنوز نظری وجود ندارد


تصور کنید که سیستمی در کسب‌و‌کار استفاده کنید که باعث تحول در تمامی بخش‌های کسب‌و‌کار شود. سیستم erp و راه‌اندازی نرم‌افزار erp رمز پیشرفت کسب‌وکار شما است. شرکت ستکا با ارائه نرم‌افزار erp در مشهد این اتفاق را برای شما رقم میزند.

اگر در شهری پرجنب‌وجوش مثل مشهد زندگی می‌کنید، حتماً می‌دانید که در بازار رقابتی و پرتلاطم امروزی، تنها ارائه یک محصول یا خدمات بی‌نظیر کافی نیست؛ بلکه این خلاقیت و هنر مدیریت کردن است که شما را نسبت به باقی کسب‌وکارها متمایز می‌سازد.

نرم‌افزارERP همانند یک قلب تپنده، تمامی ارگان‌های یک سازمان را کنترل کرده و با مدیریت بهینه، جانی دوباره به کسب‌وکار می‌دهد. اگر برایتان سوال شده که ERP چیست، باید بگوییم که نرم افزار مدیریت منابع سازمانی (ERP)، سیستمی یکپارچه بوده که فرآیندهای مهم مانند مدیریت مالی و حسابداری، منابع انسانی، تولید، بازاریابی و فروش، انبارداری و لجستیک، مدیریت پروژه، مدیریت ارتباطات با مشتریان(CRM)، فروش آنلاین و زنجیره تأمین را در چارچوب یک پلتفرم واحد، مدیریت ‌می‌کند.

در شهری مانند مشهد که صنایع آن بازارهای داخلی و خارجی را در بر می‌گیرد، ابزاری مانند سامانه ERP، نه تنها باعث ارتقای نحوه مدیریت و کنترل منابع شده، بلکه می‌تواند زمینه‌سازی ارتباط موثر با مشتریان غیر بومی شود. اگر شما هم دنبال ریشه‌های تحول هستید، در ادامه با ما همراه باشید. 

نرم‌افزار ERP در مشهد چه تاثیری بر کسب‌وکارها دارد؟

مجموعه فرآیند‌ها همانند تیکه‌های پازل هستند که پس از قرار گرفتن در کنار یکدیگر، سازمانی با هدف مشخص را تشکیل می‌دهند. استفاده از نرم‌افزارهای مجزا برای هر واحد کسب‌وکار، ممکن است در ابتدا پروسه کار را بهبود ببخشد، اما وقتی بحث به برنامه‌ریزی سازمانی و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی می‌رسد، مشکلات یکی یکی بروز پیدا می‌کنند؛ مشکلاتی از قبیل عدم دسترسی به اطلاعات واحد، عدم هماهنگی بین بخش‌ها و در نهایت از هم گسیختگی سازمانی

در اینجاست که نرم‌افزار ERP در مشهد می‌تواند ریشه به تداخلات اطلاعاتی زده و با جمع‌آوری داده‌های سازمانی در یک پلتفرم واحد، شرکت را به سمت سودآوری بیشتر سوق دهد. توسعه نرم‌افزار ERP در مشهد می‌تواند نتایج زیر را برای صنایع و بنگاه‌های اقتصادی به همراه داشته باشد:

هر سوالی داری همین الان مشاوره بگیر 


+98 21 91091662

شرکت نرم افزار erp در مشهد

  • ✅یکپارچه‌سازی تمام ابعاد کسب‌وکار
  • ✅ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز و جمع‌آوری اطلاعات
  • ✅گردش اطلاعات در واحدهای سازمان
  • ✅اخذ گزارش‌های داده‌محور در سطوح مختلف سازمانی
  • ✅برقراری ارتباط سالم با مشتریان
  • ✅بهینه‌سازی فرایندها با استفاده از تحلیل گزارش‌ها
  • ✅بررسی و بهبود فرایند مالی و حسابداری، از دریافت و پرداخت‌ها تا گردش نقدینگی سازمان
  • ✅توسعه چرخه فروش از بررسی درخواست‌ها تا ثبت سفارش خرید
  • ✅خودکارسازی چرخه نیروی انسانی از استخدام تا صدور تاییده‌ها

خرید نرم‌افزار erp در مشهد

مشاوره خرید نرم افزار Erp

هر‌گونه اقدام برای خرید یا محاسبه قیمت نرم‌افزار erp در مشهد مستلزم آشنایی با کسب‌وکار شما است.

کسب‌و‌کار شما باید از لحاظ سایز بیزینس و نوع کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار بگیرد. کافی است برای اطلاع از قیمت و خرید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان اطلاعات کافی را در خدمت شما قرار دهند.

ERP در مشهد، برای چه صنایعی کاربرد دارد؟

مشهد، این شهر پویا و پر جنب‌وجوش با برخورداری از سه محور اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی، به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی ایران شناخته می‌شود. البته میزبانی نمایشگاه‌های بین‌المللی به دلیل موقعیت استراتژیک مشهد و نزدیکی آن به آسیای میانه، در رشد اقتصادی آن بی‌تاثیر نبوده و زمینه‌ساز بسیاری از موقعیت‌های اقتصادی شده است. 

حال این سوال مطرح می‌شود که نرم‌افزار ERP در مشهد چه تاثیری بر این صنایع دارد؟ صنایع تولیدی بزرگ و کوچکی در اطراف این شهر قرار گرفته که با استفاده از ماژول زنجیره تامین ERP می‌توانند، تمام پروسه تولید یک محصول را به آسانی آب خوردن مدیریت کنند. با استفاده از این ماژول، به فرایند تولید محصول وارد شوید و از کنترل موجودی انبار گرفته تا فعالیت‌های لجستیکی را کنترل کنید. زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های دقیق این سیستم به شما کمک می‌کند که همه بخش‌های فرآیند تامین به درستی انجام شده و خط تولید حتی برای یک ساعت هم متوقف نشود.

اما در صنعت گردشگری، ERP با نقشی کاملا متفاوت ظاهر می‌شود. در هتل‌ و مهمان‌پذیری‌ها، وضعیت یک اتاق باید در زمینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد، تا تجربه‌ خاطره‌انگیز را برای مهمانان ایجاد کند. با ماژول خدمات می‌توانید تمام اطلاعات کسب‌وکارتان را از نظافت و امکانات اتاق گرفته تا زمان ورود و خروج مسافران ثبت کرده و با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

وجود سیستم اینترنت اشیا در ماژول بهره‌وری هم به خودکارسازی فرایندهای تکراری کسب‌وکار کمک کرده و حضور فیزیکی نیروی انسانی را از بین می‌برد. اگر رسیدگی و کنترل کارکنان‌، به معضلی برایتان تبدیل شده، تمام پروسه از استخدام تا حضور و غیاب را به ماژول منابع انسانی بسپارید.

بیشتر بخوانید: انواع ماژول‌های erp

مدل‌های استقرار نرم‌افزاری ستکا به سه تقسیم میشود. مدل نرم‌افزار erp ابری برای که بیشتر مناسب کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط است. این نوع پیاده‌سازی هزینه کمتری دارد.

مدل بعدی ​نرم‌افزار erp on premise که به صورت محلی در شرکت شما نصب می‌شود. و در آخر مدل erp  Hybrid که ترکیبی از دو مدل بالا است.

مزایای استفاده از نرم‌افزار ERP در مشهد

همانطور که بررسی کردیم نرم‌افزار ERP در مشهد، با ارائه راهکارهای بی‌شمارش به کسب‌وکارهای متنوع، مدیریت را از فرم سنتی و قدیمی خود خارج کرده و جلوه‌ای نوین به آن‌ بخشیده است. اما حال این سوال مطرح می‌شود که استفاده از این قابلیت‌ها چه مزایایی برای یک سازمان‌ به همراه دارد؟ چه عوامل را بهینه و کدام نقاط ضعف را کاهش می‌دهد؟ در ادامه لیستی از مزایای استفاده از ERP در نظر گرفته شده که می‌توانید با مطالعه آن، اطلاعات خود را نسبت به این سیستم افزایش دهید:

1️⃣کاهش هزینه‌های سازمان

2️⃣افزایش بهره‌وری تمامی واحدها

3️⃣کارآمدی عملیات‌های سازمان

4️⃣تقویت قدرت سازمان در بازار

5️⃣افزایش امنیت اطلاعات

6️⃣سازمان‌دهی فرایندهای کاری

7️⃣ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان

8️⃣کاهش نیاز به نیروی انسانی

راه‌اندازی نرم‌افزار ERP در مشهد

اگر تصمیم به راه‌‌اندازی نرم‌افزار ERP در مشهد را دارید، باید بدانید که بدانید توسعه این سیستم از روند پیچیده‌ای برخوردار بوده که بدون دانش قبلی و اطلاعات تخصصی امکان‌پذیر نیست. در ادامه قدم به قدم استقرار نرم‌افزار ERP را با هم بررسی می‌کنیم:

راه اندازی سیستم erp در مشهد

1- نیازهای کسب‌وکار را مشخص کنید

در اولین پله توسعه سیستم ERP، باید نیازهای کسب‌وکار خود را تعریف کنید. برای این کار از متخصصان سازمان کمک گرفته و موانع موجود را شناسایی کنید. سپس الزامات سازمان را با قابلیت‌های ERP انطباق داده و نیاز خود از سیستم ERP را مشخص کنید.

2- مدل‌های نرم‌افزار ERP را ارزیابی کنید

پس از تعیین کردن نیازهای کسب‌وکار، نوبت به پیدا کردن منطبق‌ترین مدل ERP با نیاز و شرایط سازمان شما می‌رسد. نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی بر اساس نحوه استقرار به دسته‌های ابری، مستقر در محل، هیبرید تقسیم می‌شوند. در خصوص آن‌ها اطلاعات کسب‌ کرده و بر اساس شرایط خود، مدلی با بیشترین بازدهی را انتخاب کنید. 

3- انتخاب بهترین نرم‌افزار موجود

در این مرحله باید شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ERP را بررسی کرده تا بهترین نرم‌افزار ERP در مشهد را متناسب با شرایط معین شده پیدا کنید. خدمات پشتیبانی، ابعاد سفارش‌سازی و دسترسی آسان نرم‌افزار را هم در نظر گرفته و در هنگام انتخاب آن‌ها را فراموش نکنید. برای اطمینان از انتخاب خود، سوابق فروشنده را بررسی کرده و درخواست نسخه آزمایشی نرم‌افزار ERP را بکنید.

4- برای پیاده‌سازی برنامه‌ریزی کنید

مرحله بعدی پس از انتخاب فروشنده ERP در مشهد، برنامه‌ریزی برای استقرار نرم‌افزار است. یک پروژه با جدول زمانی ایجاد کرده و نقش‌ و مسئولیت‌ها کارمندان را مشخص کنید. شخصی‌سازی‌‌های مورد نیاز سیستم را شناسایی کرده و برای انتقال اطلاعات، استراتژی تعیین کنید. 

5- پیاده‌سازی نرم‌افزار

یک تیم از متخصصان فناوری اطلاعات تشکیل داده، تا همه بخش‌های پیکربندی را طبق برنامه‌ریزی جلو برده و پیاده‌سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. حال باید داده‌های مورد نیاز سیستم ERP را مشخص کرده و آن‌ها را به نرم‌افزار انتقال دهید. پس از اینکه استقرار به درستی انجام شد، آموزشی در مورد نحوه استفاده از نرم‌افزار برای کارمندان در نظر بگیرید. 

6- تست عملیاتی نرم‌افزار را شروع کنید

پس از استقرار نرم‌افزار ERP در مشهد، یک برنامه زنده با جدول زمانی و مراحل ارزیابی تهیه کنید. سپس سیستم را با کمک آن را به صورت کامل اجرا کرده و آن را بر اساس انتظاراتتان تست کنید. 

7- نظارت و نگهداری از نرم‌افزار

حتی پس از توسعه دقیق و کامل نرم‌افزار، بروز مشکل اتفاقی طبیعی به‌شمار می‌رود. برای بهبود مشکلات اولیه ERP، تیمی برای پشتیبانی تشکیل دهید. عملکرد نرم‌افزار را در زمینه‌های مختلف به طور مداوم بررسی کرده و به بازخورد کاربران گوش دهید. با درک نیازهای آن‌ها، برای توسعه و بهبود کارایی نرم‌افزار بروزرسانی در نظر بگیرید. 

8- در خصوص امنیت اطلاعات، اطمینان پیدا کنید

سیستم‌های ERP حاوی اطلاعات تجاری حساسی هستند که برای امنیت و حفظ حریم آن‌ها، باید اقداماتی انجام شود. در قدم اول پروتکل‌هایی امنیتی ایجاد کرده و دسترسی‌هایی برای بخش‌های مختلف نرم‌افزار در نظر بگیرید. از رمزگذاری برای محافظت از داده‌ها استفاده کرده و هر گونه نقض امنیتی را نظارت کنید. 

نرم‌افزار ستکا

ستکا، یک نرم‌افزار مدیریت منابع سازمانی بومی بوده که با بهره‌گیری از آخرین تعاریف روز دنیا، برای بهبود فرایند مدیریت در کسب‌وکارها طراحی شده است. این نرم‌افزار از هشت ماژول کلیدی بوده امور مالی، منابع انسانی، خدمات، زنجیره تامین، فروش، بازاریابی، بهره‌وری و وبسایت تشکیل شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تمامی ارگان‌های کسب‌وکار را پوشش داده و کارایی و سودآوری بیشتر را برای خود به ارمغان بیاورید.

​نرم‌افزار ستکا، با ارائه بینشی مناسب از وضعیت سازمان، تصمیم‌گیری‌های مدیریتی را آسان کرده و ریسک‌های کسب‌وکار را کاهش می‌دهد. حال اگر می‌خواهید تمامی امور را تحت یک پلتفرم داشته باشید، ستکا را به عنوان جامع‌ترین نرم‌افزار ERP در مشهد، انتخاب کنید. 

کلام پایانی

در این مقاله مروری بر تاثیر نرم‌افزار ERP در مشهد داشتیم و جنبه‌هایی از کاربرد این سیستم را بر صنایع مختلف موجود در این شهر بررسی کردیم. در کلام نهایی هم باید اشاره کنیم، در دنیایی که همه چیز به واسطه اینترنت و تکنولوژی انجام می‌شود، بکارگیری از فناوری امری اجتناب‌ناپذیر بوده و تنها راه پیشرفت هم مسیر شدن با این اتفاق است. نظر شما در مورد ERP چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید! 

📚بیشتر بخوانید:

نرم افزار erp تهران

نرم افزار erp اصفهان

اطلاعات بیشتر

اسنیپت پویای شما در اینجا نمایش داده خواهد شد... این پیام به این دلیل نمایش داده می‌شود که چون فیلتر و قالبی برای استفاده ارائه نکرده‌اید.

شروع نوشتن اینجا...

در ERP
ورود | ثبت نام افزودن نظر