نرم‌ افزار erp در تهران

پنج‌شنبه 08 شهریور 1403 توسط
نرم‌ افزار erp در تهران
محقق (دیجیتال مارکتینگ)
| هنوز نظری وجود ندارد

تهران با برخورداری طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها، از شهرک‌های صنعتی گرفته تا صنایع مادری مثل پتروشیمی، به عنوان کانون اقتصادی کشور شناخته می‌شود. وجود رقابت تنگاتنگ در سراسر پایتخت باعث شده که نرم‌افزاری بر پایه مفاهیم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) اهمیت پیدا کند؛ سیستمی که با یکپارچه‌سازی تمامی عملیات‌های کسب‌وکار، مدیریت را زیر و رو می‌کند. اگر شما هم به دنبال سهمی از این بازار عظیم هستید، راه‌اندازی نرم‌افزار ERP در تهران می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد که امکان رقابت با غول‌های بازار را برایتان ایجاد می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید و چنگی بر این طلای کسب‌وکار بزنید. 

نحوه پیاده‌سازی نرم‌افزار ERP در تهران 


اگر قصد دارید که با راه‌اندازی یک نرم‌افزار ERP در تهران، به کسب‌وکار خود رونق دهید، باید بدانید که فرآیند توسعه این سیستم کار پیچیده‌ای بوده و بدون دانش فنی ممکن نیست. پروسه استقرار بطور کلی به شش مرحله تقسیم شده که هر کدام از این گام‌ها، بخشی از عملیات را جلو برده و نقش بخصوصی را ایفا می‌کنند. در نظر داشته باشید که این فرآیندها بر اساس شرایط کسب‌وکار تفاوت پیدا می‌کنند. 

  1. برنامه‌ریزی: تیمی برای برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه تشکیل داده و مسئولیت‎‌ تعیین برنامه زمانی، تاریخ‌های هدف و تخصیص منابع را مشخص کنید. موانع موجود را شناسایی کرده و نیازهای سازمان را بر روی کاغذ بیاورید. 
  2. طراحی: از کارکنان واحدهای مختلف کمک گرفته و جریان کاری نوینی را برای بهینه‌سازی فرآیندهای تجاری پیاده‌سازی کنید. سپس عملیات جدید را در قالب سیستم ERP ارائه دهید.
  3. توسعه: پس از مشخص کردن فرایندهای کاری، سیستم ERP متناسب با کسب‌وکار خود را انتخاب کرده و زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد کنید؛ از نصب نرم‌افزارها گرفته تا تهیه تجهیزات سخت‌افزاری. نرم‌افزار را متناسب با تنظیمات شخصی‌سازی مدنظرتان توسعه داده، سپس به انتقال اطلاعات بر روی سیستم جدید مشغول شوید.
  4. آزمایش: کارکنان را برای استفاده راحت‌تر از سیستم آموزش داده، سپس تست نرم‌افزار را آغاز کنید. با کمک تیم پروژه، مشکلات سیستم ERP را شناسایی کرده و به سرعت آن‌ها را برطرف کنید. 
  5. استقرار: در این مرحله، نرم‌افزار به میزانی توسعه یافته که امکان اجرایی شدن را داشته باشد. با استراتژی خود، تمام یا بخش‌هایی از نرم‌افزار را راه‌اندازی کرده و نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.
  6. پشتیبانی: در مرحله آخر پیاده‌سازی نرم‌افزار ERP در تهران، تیمی برای نگهداری و پشتیبانی سیستم تشکیل دهید. با استفاده از این تیم، مشکلات را بطور مستمر رفع کرده و برای بهبود ای آر پی، به‌روزرسانی‌هایی در نظر بگیرید. 

تهیه نرم‌افزار ERP در تهران چقدر هزینه می‌برد؟

در خصوص هزینه‌های پیاده‌سازی نرم‌افزار ERP در تهران باید بدانید که محاسبه قیمت، خیلی پیچیده‌تر از یک عدد ساده است. عواملی فراوانی مثل ابعاد کسب‌وکار، میزان سفارشی بودن و نوع استقرار سیستم، در هزینه‌ نهایی تاثیر داشته و قیمت خرید ERP با در نظر گرفتن آن‌ها سنجیده می‌شود. 

اگر نرم‌ افزار ERP داخلی را برای کسب‌وکارتان مناسب می‌دانید، باید برای هزینه‌های سنگین آن آماده باشید. در این نحوه استقرار، خرید نرم‌افزار تازه اول راه بوده و باید بودجه‌ای مناسب برای راه‌اندازی زیرساخت‌های این سیستم مانند سرورها و سخت‌افزار هم کنار بگذارید. بخش دیگر از بودجه خود را به تیم پشتیبانی اختصاص داده تا سیستم را همیشه روان و سر پا نگه دارند. 

در مدل ابری، درسته که دسترسی‌های محدودتری نسبت به مدل استقرار در محل دارید، اما هزینه‌های اولیه هم به همین مراتب کمتر است. در این مدل استقرار نرم‌افزار ERP در تهران، مسئولیت تهیه زیرساخت‌ها و نگهداری سیستم بر عهده شرکت ارائه‌دهنده خدمات بوده و این موضوع بار هزینه‌های اضافی را از دوش شما برمی‌دارد. تنها کافیست که با پرداخت هزینه‌ای معقول‌، اشتراک نرم‌افزار را تهیه کرده و با اطمینان از اتصال سیم اینترنت، از نرم‌افزار ERP استفاده کنید. برای مطالعه راه‌اندازی سیستم erp کلیک کنید. برای اطلاع درباره فرآیند راه‌اندازی سیستم ERP کلیک کنید.

سیستم ERP در تهران برای چه کسب‌وکارهایی استفاده می‌شود؟

جالب است که بدانید 21 درصد تولید ناخالص کل کشور در اختیار تهران بوده و با جای دادن نیمی از صنعت در خود، نقش اساسی‌ در اقتصاد کشور بازی می‌کند. کمی که به سمت جنوب تهران برویم، به یکی از قطب‌های صنعتی منطقه یعنی شهرک صنعتی شمس‌آباد می‌رسیم. گردشی مختصر در این شهرک کافیست تا با انبوه از کارخانه و تولیدی‌هایی که از روش‌های سنتی برای مدیریت فرایندها استفاده می‌کنند، روبه‌رو شوید. سیستم ERP با در دست گرفتن فرآیند زنجیره تامین، مدیریت انبار تا برنامه‌ریزی تولید را در دست گرفته و سفارش محصول را متناسب با میزان موجودی‌ها پیش می‌برد. قابلیت خودکارسازی فرآیندهای تکراری این نرم‌افزار هم می‌تواند در وقت و سرمایه کارخانجات صرفه‌جویی کرده و تمرکز آن‌ها را بر روی پیشرفت کسب‌وکار بگذارد. 

اما به قلب پایتخت یعنی بازار بزرگ تهران که برویم، متوجه می‌شویم که این نرم‌افزار حتی در فروشگاه‌ و غرفه‌های کوچک هم کاربرد دارد. امکاناتی مانند ایجاد اتوماسیون‌هایی برای مدیریت خرید و نگهداری محصولات، بررسی امور حسابداری و برنامه‌ریزی بر روی یک سیستم یکپارچه، می‌تواند نیاز شما را برای نیروی انسانی کاهش دهد و به تنهایی بتوانید از پس کسب‌وکار خود بر بیاید. 

بطور کلی اهمیتی ندارد که کارخانه‌ای بزرگ را اداره می‌کنید یا مغازه‌ای خورده‌فروشی، سیستم ERP در تهران می‌تواند در زمینه‌های مختلف استفاده شود و رشدی همراه با بهینگی را برای شما به ارمغان بیاورد. 

بهترین سیستم ERP، با ستکا

ستکا با بیش از ده سال تجربه در زمینه سیستم‌های ERP، به عنوان یکی از بهترین خدمات‌دهندگان نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی در کشور شناخته می‌شود. نرم‌ افزار ستکا با هدف کمک به کسب‌وکارها در بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی و افزایش بهره‌وری فعالیت خود را آغاز کرد و در امروز با استفاده از آخرین تعاریف مدیریتی ERP و کمک‌گیری از متخصصان با تجربه‌ ایرانی موفق شده که به این هدف دست پیدا کند.

این سیستم با برخورداری از هشت ماژول اساسی امور مالی، منابع انسانی، خدمات، زنجیره تامین، فروش، بازاریابی، بهره‌وری و وبسایت، تمام نیازهای یک سازمان را برطرف کرده و خیال آن‌ها را از مدیریت راحت می‌کند. پس اگر به دنبال بهبود شرایط کسب‌وکارتان هستید، ستکا را انتخاب کرده و پله‌های پیشرفت را طی کنید. 

📚بیشتر بخوانید: معرفی انواع ماژول‌های Erp

نتیجه‌گیری

در این مطلب با اهمیت نرم‌افزار ERP در تهران آشنا شدیم و نگاهی بر کاربرد این سیستم را بر انواع کسب‌وکارها داشتیم. در نظر داشته باشید که تهیه نرم‌افزار ای آر پی، یک فرآیند یک روزه نیست و پروسه پیاده‌سازی آن بر اساس ابعاد کسب‌وکارتان 2 الی 4 ماه زمان می‌برد. اگر همچنان قصد دارید که در تصمیم‌گیریتان عمیق‌تر شوید، همین حالا با شرکت ستکا تماس گرفته و پس از مشاوره با متخصصین شرکت، از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید.

📚بیشتر بخوانید:

​نرم افزار erp مشهد

نرم افزار erp اصفهان

اطلاعات بیشتر

در ERP
ورود | ثبت نام افزودن نظر